Після створення міського кол-центру 15-80 голова міста гордо сказав: “Немає проблем з прийомом заявок службою 15-80, є проблема в їх виконанням. Тоді він пообіцяв усунути цю проблему, бо ж від перестановки КП результат не змінюється.

Пройшло кілька років, а все успішно залишається на своїх місцях. Заявки кол-центр приймає, але комунальники не квапляться їх виконувати. В деяких випадках – дуже не квапляться.

Мешканка Запоріжжя Даша Гурова ще 4 місяці тому залишила заявку щодо прибирання купи сухих гілок, але вже червень і вони лежать на своєму місці непорушно. Жінка опублікувала фото та показала статус заявки – “в роботі”.

19 лютого залишила звернення на 15-80 щодо прибирання купи листя та гілок недалеко від свого будинку. Статус висить “в роботі”. Гм… 4 МІСЯЦІ треба вирішувати проблему? 30 квітня залишила повторне звернення й – тиша. Зараз побачила, що було роз’яснення… Гм… кому що вони пояснили, бо жодного дзвінка не було. Сьогодні залишила чергове звернення, побачимо, що буде далі.

Володимир Буряк, ну не дуже гарна ситуація перед виборами вимальовується. Щож Ви за голова міста, коли Ваші підлегли не працюють, і отак “підсирають” імідж “крепкого хозяйственника”?

UPD райадміністрація включила мою заявку на виконання у липень! а про заявку у лютому вони просто забули… с..ки

Баннер ЖК