“Українські Міжнародні Авіалінії” 752,  прийом! І так декілька разів, але зв’язку вже не було…

Журналісти “Тижня” отримали сенсаційне підтвердження того, що причину краху борту 752 “Тегеран-Київ” іранська сторона знала з самого початку, але умисне приховувала.

Саме у той час, як з військової бази випустили ракету по борту МАУ, іранський літак Аseman заходив на посадку, пілот якого бачив спершу, як летить ракета, пізніше – як вибухнув український Boeing. Про це стало відомо з аудіо запису переговорів між пілотом та диспетчером аеропорту в Тегерані.

Диспетчер повідомляє екіпажу МАУ, що висота літака складає 260 м. і дає вказівки як рухатися по курсу. Далі виходить на зв’язок із пілотом борту 3768, він повідомляє, що заходить на посадку з півночі. Згодом запитує дозволу і уточнює чи все добре за маршрутом, оскільки він бачить спалахи. Диспетчер уточнює які спалахи і на що це схоже, пілот з точністю стверджує, – вогні вказують на те, що летить ракета. На це диспетчер просить спостерігати далі і каже, що про ракету не повідомляли.

Згодом пілот повідомляє: – “Я бачу вибухи, чи все гаразд?”

Диспетчер вже ж дає дозвіл на продовження посадки і очевидно розуміє куди могла влучити ракета. Він пробує зв’язатися з бортом 752.

– “Українські Міжнародні Авіалінії” 752,  прийом!”

– “Українські Міжнародні Авіалінії” 752,  прийом!

-“Українські Міжнародні Авіалінії” 752,  прийом!

Зв’язок не з’явився…

Варто зазначити, на аудіо жодного разу ми не почули голосу українського екіпажу, навіть тоді, коли диспетчер давав вказівки як рухатися за маршрутом.

Баннер ЖК