У компанії МакДональдс назвали причину закриття ресторану на проспекті Соборному в Запоріжжі

Вчора у Запоріжжі активно заговорили про закриття одного з ресторанів МакДональдс. Причиною стурбованості стало те, що з вулиці прибрали стільці та столики, а також зачинили МакДрайв.

У мережі почали поширюватися найрізноманітніші версії, починаючи з найбільш банальних, наче запоріжці зробили з прилеглої території туалет, бо їх не впускають спорожнитися у приміщення, інші розвивають більш глобальну версію – наче МакДональдс взагалі йде з українського ринку.

Щоб підтвердити, або ж спростувати версії закриття, ми звернулися до компанії за офіційним коментарем. Як виявилося, жодної загрози немає, після незначної реконструкції заклад знову відчинять для відвідувачів. Дедлайном закінчення робіт орієнтовно називають 19 листопада, як тільки все підготують, ресторан знову прийматиме запоріжців.

Як зміниться заклад, у компанії детально розказали. 

Ресторан у Запоріжжі закрито на ремонт і вже у другій половині листопада він знову зможе приймати гостей. Що саме зміниться у ресторані після ремонту:

• Термінали самообслуговування дозволять відвідувачам спокійно та без поспіху оглянути всі страви з меню у електронному форматі, зробити замовлення та оплатити його за допомогою картки.

• Обслуговування за столиками. Відвідувачі, замовляючи страви на терміналах або на касі, зможуть отримати своє замовлення безпосередньо за столиком.

• “Експерти з гостинності” – це нова позиція в ресторанах МакДональдз. Експерти з гостинності відповідатимуть за атмосферу в закладі, їх завдання – бути уважними до відвідувачів і турбуватися про кожного клієнта: допомогти родині у пошуку вільного столика, допомогти зробити замовлення на терміналі самообслуговування, підказати клієнту, де можна підзарядити гаджет та просто підтримати дружню розмову.

• Новий принцип роботи кухні – “Приготовано для тебе”. Клієнти зможуть при замовленні додавати або прибирати інгредієнти зі страв на свій смак.

• Новий принцип роботи касової зони. Каси будуть розділені на дві частини – для замовлення та для отримання страв, що буде набагато зручнішим для відвідувачів та зменшить час очікування – повідомили у прес-службі МакДональдс.