Мало було наметів, газет, реклами на будь-яких поверхнях, від куль, людей, бордів, до стін у вбиральнях. Мало виявилось реклами по ТВ і в інтернеті. Для повного ефекту занурення додали відеорекламу на зупинках по проспекту соборному через саморобні телевізори.

На зупинках “площа Університецька” і “Грязнова” прямо у зупинкових комплексах встановили телевізори – екрани  і колонки, що гучно і безперервно агітували за чергового кандидата. Поряд пара молодих людей роздавала друковану агітацію.

Зі слів очевидців це було дуже гучно і нав’язливо. Неможливо зосередитись на власних думках.

Чекаємо на наступний рівень: агітуючі квадрокоптери, чи агітація у каві чи шаурмі

джерело – Хорт