У Запоріжжі невідомі почали дискредитацію “Української стратегії Гройсмана”, деякі ЗМІ долучилися

У кількох запорізьких ЗМІ сьогодні з’явилася інформація про затримання “розклейщиків” зовнішньої реклами в районі центрального  автовокзалу, які діяли поза рамками закону.

Перша інформація з’явилася на сайті Голос із пафосним заголовком: “Полицейский беспредел в Запорожье: правоохранители блокируют рекламу Гройсмана” . Журналісти повідомляють, що поліція затримала людей та автовишку із рекламою Гройсмана, зсилаються на власні джерела. 

100% ідентичний текст з тим же заголовком, але без посилання на Голос з’являється на сайті Індустріалка. У публікації зазначається, що поліція на разі мовчить, але там точно була реклама Гройсмана, дивно, але їм теж сказали власні джерела. 

Журналісти “Регіоннюз” поцікавилися в прес-службі запорізького обласного осередку “Українська стратегія Гройсмана”, чи справді рекламу блокують та чи їхніх людей затримали. На час нашого дзвінка, в  прес-службі партії вже провели власне розслідування та зробити офіційну заяву стосовно цього.

Запорізький осередок «Української стратегії Гройсмана»: щодо діяльності партії розповсюджується недостовірна інформація

Запорізька обласна організація «Української стратегії Гройсмана» вимагає від правоохоронних органів дати оцінку ситуації, яка склалась навколо розміщення зовнішньої реклами партії у Запоріжжі та інсінуацій навколо неї.

Згідно повідомлень певних ЗМІ, працівники приватної кампанії, які нібито займались поклейкою політичної реклами партії «Українська стратегія Гройсмана» на носії зовнішньої реклами на перехресті Набережної магістралі та вул. Автозаводської, були затримані працівниками Комунарського відділення Дніпровського відділу поліції.

Інформація щодо затримання представників рекламного оператора, який надає послуги «Українській стратегії Гройсмана» у Запоріжжі, не відповідає дійсності.

«Повідомлення про затримання було створено штучно. Воно має замовний характер. Мета – відвернути увагу від справжніх порушників через дискредитацію нашої політичної сили. У Запоріжжі насправді відбулось затримання працівників рекламного агентства, але іншого: вони розміщували недостовірну інформацію про кандидатів однієї з політичних сил», – наголосили в обласному осередку партії.

Запорізька обласна організації «Української стратегії Гройсмана» підкреслює, що політична реклама партії на зовнішніх носіях розміщується в рамках діючого законодавства,  повідомляється в офіційній заяві партії.

З власних джерел  журналістам “Регіонньюз” стало відомо, що протягом останніх днів у Запоріжжі вже не вперше переклеюють рекламу кандидатів  від політичної партії “Слуга народу”, на їх місці з’являється такого ж кольору біл-борди, брендовані під “Слугу народу”, але з обличчям та ім’ям іншого кандидата.

Зокрема, нам повідомили про появу на місці біл-борду з лозунгом “Зе депутат” кандидата в народні депутати в  ОВО № 76 Солдатова Анатолія  Борисовича Самовисування, що є керівником проекту, Громадська організація “Громадський рух “СЛУГА НАРОДУ”. Також – Алентьєва Олександр Сергійовича,  ОВО №75, що є президентом, Громадської організації “Політичне об’єднання “Слуга народу” та Кузьміна Віктора Олександровича,  ОВО 74, він зазначений теж керівником проекту, Громадська організація “СЛУГА ДЛЯ НАРОДУ”.

Очевидно, в місті розігралася запекла передвиборча боротьба і дехто з політиків використовує чорні технології, адже люди, яких сьогодні затримали, вчора переклеювали зовнішню рекламу “Слуги народу”, рекламуючи інші обличчя.  А щоб суспільство нічого не запідозрило, стрілки перевели, в даному випадку на партію “Українська стратегія Гройсмана”.

Очевидно, тотального  впливу на психіку запоріжців через рекордну кількість обличь команди не вистачило (навіть, по 4 в один ряд).  Також не допомогти агітаційні концерти та гречка. Картина мабуть не задовольняє спонсора, тож терміново почали застосовувати все, що можна.

Ми не знаємо, хто здійснює переклеювання біл-бордів у місті, але напевно про це найближчим часом скаже поліція. Потім, ми можемо здогадатися чиїх рук справа розгін фейку в місцевих ЗМІ, бо знаємо їхніх власників.