«Укрзалізниця» не передбачає компенсацію пасажирам за неналежні умови проїзду

Фото: Google.com

Виплати компенсацій пасажирам за неналежні умови проїзду не передбачені нормативними та нормативно-правовими актами. Про це повідомляє ПАТ «Укрзалізниця» у відповідь на запит «Укрінформу».

«Перевезення пасажирів здійснюється пасажирськими вагонами, які відповідають санітарно-технічним та іншим нормам, що забезпечують безпеку для життя та здоров’я пасажирів. Відшкодування компенсаційних виплат пасажирам за неналежні умови проїзду нормативними та нормативно-правовими актами не передбачено», – йдеться у відповіді «Укрзалізниці».

Також зазначається, що відповідно до договору перевезення (придбаного проїзного документа) перевізник зобов’язується перевезти пасажира до пункту призначення в терміни, визначені договором.

«Всі суперечки і непорозуміння, які виникають між пасажирами та працівниками залізниці, розв’язуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, в поїздах під час руху поїзда – начальником поїзда, не доводячи їх до суду», – повідомляє «Укрзалізниця».

«Укрзалізниця» інформує, що у разі виявлення у пасажирських вагонів технічних несправностей пасажир має право звернутися до начальника поїзда через провідника вагону. Склади пасажирських поїздів супроводжують начальник поїзда, провідники та електромеханік, який у разі можливості усуне технічні несправності під час поїздки.

Також в «Укрзалізниці» повідомили, що супровід пасажирських поїздів медичним працівником не передбачений, а в екстрених випадках необхідно звертатись до провідника, який повідомить начальника поїзда, і той через засоби зв’язку зможе викликати швидку допомогу, яка чекатиме хворого на найближчій станції.

Про Vitaliy Ocheret 320 Статті
Редактор рубрик "Культура","Спорт", "Світ" та засновник музичного блогу "Red Indian on Black Motorcycle".