Запоріжанка заявляє, щоб потрапити до підвалу будинку, спіробітники аварійної служби не стали себе обтяжувати ключами, а просто вибили кілограмовий замок, який захищав індивідуальний тепловий пункт.

Ситуація, що виникла в будинку по вулиці Дунайська, 14  вже нікого не дивує. Подібне траплялося часто і фото, які оприлюднила жінка, запоріжців більше не вражають. Дивно насправді інше, чому співробітники аварійної служби не стали обтяжувати себе ключами, а просто вибили замок, який є власністю людей?

Мешканка Запоріжжя поскаржилася в ГО “Helper” на комунальні служби та управляючі компанії, які не реагують на заявки громадян, а тим часом підвал будинку заповнюють фекалії.

Співробітники

Співробітники

 

Слово “фекалії” запоріжці вже добре вивчили, бо остання осінь нам добре показала стан житлово-комунального господарства в Запоріжжі. Аналогічні ситуації виникали, та й продовжують траплятися у всіх районах міста. Проблем більше, а ніж  ресурсів на їх вирішення, тим паче, за умов дефіцитного бюджету міста у цьому році. Того, що скрипучи зубами, міська влада виділила на ремонти будинків дуже мало. Тож вирішити подібні проблеми а ні у цьому році, а ні в наступному  не вийде.

Та дещо все ж можна зробити, головне – наполегливість, перевірено.! А ще важливо знати кому саме, в тому чи іншому випадку, варто дзвонити і про що заявляти.  Скажімо, тільки на власному досвіді ми зрозуміли, що телефонуючи на номер “15-80” треба робити, у подібних випадках дві заявки – про усунення аварійної ситуації та про поточний ремонт каналізаційних труб. Мешканцям слід розуміти, що діряві труби у підвалі будинку найперше потребують поточного ремонту, а його вартість включена в ту суму, яку запоріжці щомісяця платять управляючій компанії.  А коли аварійність усувається повністю, можна подумати і про капітальний, який швидше за все доведеться робити за власний кошт.

Співробітники міського кол-центр перевіряють нерви мешканців на міцність протягом 40 хвилин

Викликаючи аварійну службу маємо знати – співробітники на тому кінці лінії самостійно не можуть здогадатися, що затоплений підвал – результат прориву труби. Якщо на цьому не наголосити, аварійники приїдуть, каналізацію прочистять і поїдуть, а труби продовжать жити своїм життям. Не мало важно записати номер заявки і спробувати разів 2-3 про себе нагадати. Це складно, ніхто не сперечається, бо ж слухавку співробітники кол-центру візьмуть тільки після того, коли ви 40 хвилин прослухаєте заспокійдиву музику і вгамуєте нерви.

Часто через відсутність актуальної інформаціх люди не можуть впоратися з тими проблемами, які як сніжна куля накопичувалися роками, а зараз вибухають наче вулкан. А мерія та управляючі компанії скромно замовчують ту інформацію, яку мали б надати ще перед початком підписання договору про надання послуг.

Історія з КП “Основаніє”, втім як і історія з КП “Наше місто” далеко не нова, тож маємо розуміти – якщо не боротися і не стукати в усі двері – нічого не буде!