Про це в інтерв’ю Liga.net сказав власник УкрАВТО Таріел Васадзе. Перспектива не найближчого часу, але через два роки це може стати реальністю. Зараз ведуться переговори по даному питанні.

Таріел Васадзе з сумом говорить про закриття виробництва Lanos, називає цю модель хорошими автомобілями з точки зору поєднання ціни та якості. Рішення було саме припини, а не призупинити виробництво цих автомобілів, а тому модель, яка часто зустрічається на українських дорогах скоро може стати раритетом.

Рішення про припинення виробництва автомобілів Lanos керівник УкрАВТО пояснює низкою купівельною спроможністю українців, що пов’язано зі складним періодом в українській економіці.

У 2015 році продано 45 000 нових автомобілів. Так мало машин в Україні продавалося тільки в 1969 році. А продажі автомобілів – це індикатор купівельної спроможності населення. До 2018 року, в порівнянні з 2013-м, через девальвацію населення стало біднішим майже в чотири разию.

Втім, українці хоч і стали біднішими, вони все знаходять вихід із тієї ситуації, що склалася. Протягом останніх років ми спостерігаємо, як на українських дорогах з’являються автомобілі на іноземних номерах, як правило литовських або польських. У той час, як новенький Lanos  обійшовся б українцю від 7000$,  не зовсім нова, але значно краща по комплектації та надійності Audi може коштувати до 2000$.

Ситуація з автомобілями на іноземних номерах зараз фактично тупікова. Усі розуміють, що з ними щось потрібно робити, але що саме – рішення не знайдено. Також є усвідомленя того, що при настільки високих ставках для розмитнення українці не будуть свідомо відмовлятися від дешевого і поки законного варіанту завезення атомобілів.

Як і раніше Таріел Васадзе виступає за високе оподаткування при розмитненні імпортних авто. Пояснює це тим, що навіть, коли ціна за розмитнення була найвищою, українці завозили як імпортні авто, так і купували моделі ЗАЗу. У той час, у жодній європейській країні немає настільки високих ставок за розмитнення автомобілів, українці називають ці суми невиправданими, а тому продовжують завозити автомобілі на іноземних номерах.