До кінця 2018 року державна компанія «Укрзалізниця» витратить 650 000 гривень на просування своєї сторінки у Facebook. Про це свідчать результати тендеру в системі публічних закупівель “ProZorro“.

Договір уклали з фізичною особою-підприємцем Романом Русановим. Згідно з умовами тендеру, замовник за 650 тисяч гривень має зробити аналітичне дослідження та підготувати рекомендації щодо оптимізації Facebook-сторінки, розробити макети дизайну її елементів, просувати публікації в соцмережі, виготовляти «квадратні відео» та ілюстрації для Facebook.

Ще 87 000 гривень «Укрзалізниця» зобов’язується заплатити, якщо кількість підписників сторінки “УЗ” збільшиться з 30 000 (зараз їх саме стільки) до 78 000 до кінця 2018 року.

Фото: скріншот з facebook.com

Договір діє до 31 грудня 2018. Таким чином переможець тендеру ФОП Русанов буде отримувати за свою роботу близько 130 000 гривен на місяць, не враховуючи бонус.

Фото: скріншоти з prozorro.gov.ua

Фото: скріншоти з prozorro.gov.ua

Варто відзначити, що не так давно в «Укрзалізниці» заявили про чергове підвищення тарифів на проїзд. Так до 2021 року ціни на перевезення пасажирів залізничним транспортом можуть зрости в 2,2 рази.